Nákupní a reklamační řád

  1. Objednání zboží
  2. Doprava a poštovné
  3. Zrušení, úprava objednávky
  4. Vrácení zboží
  5. Reklamace

Objednání zboží

Objednávku vybraného zboží můžete uskutečnit prostřednictvím e-mailu fryblovajana@seznam.cz nebo  na tel.čísle 602 644 822. Vaše objednávka bude přijata do 24 hodin a o jejím přijetí budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Doprava a poštovné

Pokud vyberete zboží,které je skladem, zasílám objednávku do 2 dnů.U objednávky na zakázku je termín doručení upřesněn po předchozí domluvě.

Objednávky odesílám balíkem prostřednictvím České pošty.......................100,-Kč na území ČR.

Platba je možná pouze prostřednictvím bankovního převodu.

Informace k platbě přes bankovní účet: 253394319/0300 (ČSOB)

O odeslání zboží Vás budu vždy informovat prostřednictvím e-mailu. 

Zrušení, úprava objednávky

Stornovat objednávku můžete prostřednictvím e-mailu fryblovajana@seznam.cz nebo na tel.čísle 602 644 822 .Stejnou cestou můžete provést jakoukoliv úpravu vaší objednávky (např. doobjednání apod.) – a to za předpokladu, že zboží ještě nebylo expedováno. Uvádějte vždy prosím číslo objednávky či jiné kontaktní údaje.

Vrácení zboží


Dle občanského zákoníku máte právo bez udání důvodu odstoupit od prodejní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, zašlete nepoškozené zboží v původním obalu a v uvedené lhůtě zpět doporučeným balíkem (nikoliv na dobírku!). Předem mě prosím informujte prostřednictvím e-mailu nebo na tel.čísle 602 644 822. Po obdržení vráceného zboží vám obratem zašlu peníze složenkou nebo prostřednictvím bankovního účtu zpět. Vrácena bude částka za objednané zboží bez poštovného.

Reklamace


Na veškeré zboží zakoupené na těchto stránkách  se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklé běžným používáním či na vady způsobené nedodržením návodu k používání. Neručím také za vady vzniklé při přepravě. V případě reklamace jste povinni doložit kopii účetního dokladu o zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě. O reklamaci mě předem informujte a zboží zašlete doporučeným balíkem (nikoliv na dobírku!) včetně výše uvedeného účetního dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 

 




TOPlist